Aσκήσεις που κάνουμε λάθος (και πως να τις διορθώσουμε)

Ανάμεσα στο να διαβάζετε στο διαδίκτυο το πως πρέπει να κάνετε ορισμένες ασκήσεις γυμναστικής και την ίδια την υλοποίησή τους, υπάρχει μια μεγάλη απόσταση. Η πράξη από την θεωρία είναι εντελώς διαφορετική.

«Αν είστε αρχάριος, είναι δύσκολο να μάθετε μια άσκηση εντελώς από το διαδίκτυο καθώς ποτέ δεν μπορείτε να ξέρετε αν την εκτελείτε σωστά ή όχι», λέει ο γυμναστής Τζέρεμι Έθερ στο theactivetimes.com.

Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε έναν επαγγελματία να παρακολουθεί και να σας παρουσιάζει προσωπικά πώς γίνεται η κάθε άσκηση που αποτελεί μέρος του προγράμματος σας. «Αν δεν είστε σε καλή φόρμα, θα δημιουργηθούν μυϊκές ανισορροπίες στο σώμα σας και με το χρόνο θα είναι πολύ πιο δύσκολο να αποκτήσετε καλή φόρμα», προσθέτει ο Έθερ.

Ακολουθούν ορισμένα πολύ συχνά λάθη σε ασκήσεις:

Για την πλάτη

Το κύριο λάθος που κάνουν οι άνθρωποι είναι να καμπυλώνουν την πλάτη τους κατά τη διάρκεια της κίνησης, κάτι που μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό. «Προτείνω να κοιτάζετε προς τα πλάγια σε έναν καθρέφτη, ώστε να μπορείτε να δείτε αν η πλάτη σας είναι ίσια ή όχι καθ ‘όλη τη διάρκεια της κίνησης», λέει ο Έθερ.

Βαθιά καθίσματα (squats)

«Τα συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι είναι το να καμπουρώνουν τη πλάτη τους κατά τη διάρκεια της κίνησης και να επεκτείνουν τα γονάτά τους πολύ μπροστά, γεγονός που δημιουργεί μεγάλη πίεση στα γόνατα», λέει ο Έθερ. Ένα άλλο συνηθισμένο λάθος από πολλούς είναι πως δεν χρησιμοποιούν τους γλουτούς τους αρκετά.

Άρσεις θανάτου

Πολλοί εκπαιδευτές συνιστούν τα βάρη ως τρόπο άσκησης αλλά μόνο αν γίνονται σωστά. «Το κύριο λάθος που κάνουν οι άνθρωποι είναι να στρογγυλεύουν την πλάτη τους κατά τη διάρκεια μιας κίνησης, που θέτει τόνους ανεπιθύμητης πίεσης στην σπονδυλική σας στήλη», λέει ο Έθερ. Ο σωστός τρόπος για τη συγκεκριμένη άσκηση, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι: σταθείτε με το κάτω μέρος του ενός ποδιού σας κάτω από τη μπάρα και το άλλο πίσω από το ύψος των ώμων. Πιάστε τη μπάρα στο ύψος των γονάτων με μια λαβή από πάνω. Κατεβάστε το ύψος του σώματος και στη συνέχεια πιέστε τους γοφούς σας προς τα εμπρός, σηκώστε το στήθος σας και ισιώστε την πλάτη σας.

Όταν κάνετε πουσάπς

Τα πουσάπς μπορεί να είναι απλές αλλά ταυτόχρονα, είναι και πολύ χρήσιμες κινήσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσουν τη γενική σας σωματική ικανότητα και αποτελούν μια προκλητική σωματική άσκηση στο πάνω μέρος του σώματος. Μοιάζουν να είναι αρκετά βασικές ασκήσεις, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν τις εκτελούν σωστά. «Το να σχηματίζει ένα τόξο η πλάτη δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενα και πρόκειται για αποτέλεσμα μυϊκών ανισορροπιών», λέει ο Έθερ.

Ασκήσεις με βαράκια

Πολλοί άνθρωποι απλά κουνάνε τα χέρια τους όταν κάνουν βαράκια. «Αυτό είναι συνήθως αποτέλεσμα της επιλογής μας να σηκώνουμε μεγάλα βάρη. Για να αποφύγετε αυτό, διατηρήστε ίσια την σπονδυλική στήλη πριν ξεκινήσετε. Κρατήστε τους ώμους σας πίσω επίσης και εστιάστε μόνο στη χρήση του δικέφαλου σας για να μετακινήσετε το βάρος», προσθέτει ο Έθερ.

Πηγή: runnfun.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.