Διαδικτυακή μάχη γιγάντων για το «έπαθλο» της Black Friday

Η πανδημία, αλλά και η καραντίνα που κρατάει κλειστά τα εμπορικά καταστήματα φαίνεται πως έχει ανοίξει τις «ηλεκτρονικές» ορέξεις των μεγάλων αλυσίδων για την επερχόμενη Black Friday.

Ειδικότερα, η αλυσίδα Public ανακοίνωσε ότι στην ιστοσελίδα της μέχρι τις 27 Νοεμβρίου ο χρήστης θα βρει 2.500.000 προϊόντα από 2.000 συνεργαζόμενα καταστήματα σε «Black Friday» τιμές.

Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει:

- 32.000 κινητά

- 7.000 laptops

- 18.000 τηλεοράσεις

- 85.000 είδη gaming

- 900.000 παιχνίδια

- 10.000 βρεφικά είδη

- 5.000 όργανα γυμναστικής

- 200.000 είδη προσωπικής φροντίδας

- 80.000 είδη μόδας

- 15.000 οικιακές συσκευές

καθώς και χιλιάδες ακόμα προϊόντα τεχνολογίας, όπως tablets, desktops, εκτυπωτές, περιφερειακά, φορητά ηχεία, wearables, e-scooters, drones, φωτογραφικές μηχανές αλλά και έπιπλα, φωτιστικά, είδη ταξιδιού κ.α.

Αναμένονται ανάλογες «απαντήσεις» από τις ανταγωνίστριες αλυσίδες, και από αυτό τον ανταγωνισμό κερδισμένος βγαίνει ο καταναλωτής, ο οποίος θα πρέπει όμως να αφιερώσει αρκετό χρόνο προκειμένου να συγκρίνει τιμές και προϊόντα, ώστε να καταλήξει στη σωστή επιλογή.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.