Έτσι δημιουργήθηκε το λογότυπο Alfa Romeo Quadrifoglio Verde

Η ιταλική εταιρεία αποκαλύπτει πώς δημιουργήθηκε το λογότυπο, με τη γέννησή του να συμπέφτει με τον αγώνα της Formula 1 στη Μόντσα.

Το 1910 ιδρύθηκε η Alfa Romeo, μια εταιρεία που έχει άρρηκτα συνδεδεμένο το όνομά της με τους αγώνες. Η «αγωνιστική» φιλοσοφία συνεχίζεται και σήμερα στα αυτοκίνητα παραγωγής που κατασκευάζει, με μερικά από αυτά να έχουν το Quadrifoglio Verde επάνω τους, όπως τα αγωνιστικά.

Το συγκεκριμένο λογότυπο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1923 σε μια από τις τέσσερις Alfa Romeo RL που πήραν μέρος στο Targa Florio στη Σικελία. Η ομάδα αποτελούταν από τους Τζιούλιο Μασέτι, Αντόνιο Ασκάρι, Ούγκο Σίβοτσι και Έντσο Φεράρι.

Ο Σίβοτσι είχε προτείνει τον Φεράρι για οδηγό της ομάδας και παρά τη μεγάλη εμπειρία του, είχε τη φήμη του «αιώνιου δεύτερου». Σε μια προσπάθεια να ξορκίσει την κακή το τύχη, ο Σίβοτσι ζωγράφισε στο αυτοκίνητό του ένα λευκό τετράγωνο με ένα τετράφυλλο τριφύλλι. Στον αγώνα, όμως, ήταν δεύτερος πίσω από τον Ασκάρι και τίποτα δεν έδειχνε πως θα φτάσει στη νίκη.

Διακόσια μέτρα πριν το τέλος, όμως, το αυτοκίνητο του Ασκάρι βγήκε εκτός. Οι μηχανικοί, μπόρεσαν να το θέσουν πάλι σε λειτουργία, αλλά πάνω στον ενθουσιασμό τους, τερμάτισαν πάνω στην RL του Ασκάρι, ο οποίος αποκλείστηκε και έπρεπε να τερματίσει κανονικά, αλλά μόνος του.

Αυτό σήμαινε πως ο Σίβοτσι κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, ξορκίζοντας την κατάρα, δημιουργώντας παράλληλα τον θρύλο του Quadrifoglio Verde.

Η ιστορία πήρε αργότερα μεγαλύτερες διαστάσεις, όταν στις 8 Σεπτεμβρίου 1923, ο Σίβοτσι έχασε τη ζωή του στον αγώνα της Μόντσα, πίσω από το τιμόνι μιας Alfa Romeo P1. Οι μηχανικοί, όμως, δεν είχαν προλάβει να βάψουν το τυχερό τριφύλλι στο αγωνιστικό...

Από την επόμενη χρονιά, όλες οι αγωνιστικές Alfa Romeo φέρουν το Quadrifoglio Verde και για να τιμήσουν τη μνήμη του, το λογότυπο τοποθετήθηκε πάνω σε ένα λευκό τρίγωνο, αντί του τετραγώνου που υπήρχε αρχικά.

Το Quadrifoglio Verde έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του σε αυτοκίνητο παραγωγής στην Giulia Ti Super.

Πηγή: Alfa Romeo

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.