Η κανονικότητα της αδιαφορίας και της δημοσιότητας

Δύο ημέρες πολιτικού θρίλερ που συγκλόνισε τη χώρα. Χιλιάδες λέξεις και εκατοντάδες τηλεοπτικές αναμετρήσεις για την επιλογή της πρώτης γυναίκας ως υποψήφιας προέδρου της Δημοκρατίας. Διθυραμβικά σχόλια ή αφοριστικές κριτικές, πραγματικό πάρτι στα social media, στις στήλες των εφημερίδων και στα τηλεοπτικά πάνελ.

Μερικές ημέρες πριν ο θάνατος δύο συμπολιτών μας σε έναν οδικό άξονα κάκιστο μεν, κεντρικό δε άφησε σχεδόν ολόκληρο το πολιτικό και μιντιακό στερέωμα παγερά αδιάφορο. Κανένα τηλεοπτικό debate, κανένα άρθρο, καμιά δημοσιότητα για ένα έργο που έπρεπε να έχει τελειώσει μερικά χρόνια πριν και όμως δεν έχει καν ξεκινήσει! Για να είμαι πιο σωστός, δεν έχει καν αποφασιστεί η διαδικασία υλοποίησης, με ορατό τον κίνδυνο να χαθούν τα χρήματα της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Κατανοώ απόλυτα το πολιτικό ενδιαφέρον για το μέγιστο αξίωμα αυτής της χώρας. Αν αυτή η χώρα είχε «κανονικότητα». Αν υπήρχε έστω και ψήγμα κοινής λογικής για το τι εστί διακυβέρνηση και όχι απλώς επικοινωνιακή προβολή. Γιατί σε μια προηγμένη χώρα μετά τον θάνατο δύο αθώων ανθρώπων, ο οποίος έρχεται να προστεθεί στη λίστα των θανάτων εξαιτίας κακών οδικών δικτύων, σε έναν δρόμο που έπρεπε να έχει αναβαθμιστεί εδώ και 20 τουλάχιστον χρόνια, θα υπήρχε έστω μια εξεταστική επιτροπή ώστε να διερευνηθεί τι έχει γίνει, τι δεν έχει γίνει, αν υπάρχουν ευθύνες και πού πρέπει να αποδοθούν.

Και όμως, σε αυτήν τη χώρα όπου κανονικότητα για τους κυβερνώντες σημαίνει αδιαφορία για την ανθρώπινη ζωή, ο υπουργός κ. Καραμανλής έχει ενημερώσει ότι… «θα» ενημερώσει (!) για την κατάληξη των διαπραγματεύσεων ύστερα από πέντε μήνες, ώστε να λυθούν γραφειοκρατικά και άλλα ζητήματα, να οριστεί ανάδοχος, ο οποίος με τη σειρά του «θα» ενημερώσει για το πότε θα ξεκινήσει το έργο του αυτοκινητοδρόμου

Ο θάνατος δύο συμπολιτών μας σε έναν οδικό άξονα κάκιστο μεν, κεντρικό δε, άφησε σχεδόν ολόκληρο το πολιτικό και μιντιακό στερέωμα παγερά αδιάφορο Πάτρα – Πύργος. Ενός έργου για την πενταετή καθυστέρηση του οποίου φέρει συντριπτική ευθύνη η προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία βρήκε μια δρομολογημένη κατάσταση, εγκλώβισε το έργο σε συμφέροντα και σκοπιμότητες αλλά σήμερα ως αντιπολίτευση υποστηρίζει ότι θα έπρεπε να έχει τελειώσει!

Η ποιότητα ζωής αλλά και η ίδια η ζωή χιλιάδων Ελλήνων της περιφέρειας εξαρτώνται από τέτοια έργα. Η ανάπτυξη και οι επενδύσεις που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση εξαρτώνται από έργα όπως το Πάτρα – Πύργος. Οι υπόλοιπες δυτικές χώρες έχουν τελειώσει εδώ και μερικές δεκαετίες με αυτά τα έργα. Εμείς όμως ζούμε σε σουρεαλιστική κοινωνία, που ως εκλεγμένοι αντιπρόσωποι πιέζουμε για το αυτονόητο και ζητάμε να μην πεθαίνουν οι συμπολίτες μας στον δρόμο.

Η κυβέρνηση, όμως, προφανώς προτιμά να προβάλλεται στην τηλεόραση η αντιπαράθεση για τις αμβλώσεις, την υποψήφια πρόεδρο της Δημοκρατίας και φυσικά η «μάχη» της αστυνομίας με τους «καταληψίες». Εξάλλου το «αίσθημα της ασφάλειας» είναι εξαιρετική προπαγανδιστική τακτική από την εποχή του Γκέμπελς. Τουλάχιστον εκείνοι συνόδευαν την προπαγάνδα και με δημιουργία αυτοκινητοδρόμων…

O Μιχάλης Κατρίνης είναι βουλευτής Ηλείας του ΚΙΝΑΛ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.