Ισπανία: Τουλάχιστον 17 παιδιά ανέπτυξαν το «σύνδρομο του λυκανθρώπου» μετά από λάθος σε φάρμακο

Τουλάχιστον 17 παιδιά στην Ισπανία εμφάνισαν το λεγόμενο «σύνδρομο του λυκάνθρωπου» μετά από λάθος σε φάρμακο, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας της Ισπανίας.

Σύμφωνα με την Guardian, τα παιδιά - μερικά από αυτά είναι μωρά - άρχισαν να αναπτύσσουν μαλλιά σε όλο το σώμα τους, αφού τους δόθηκε αυτό που πιστεύεται ότι είναι ομεπραζόλη, ένα φάρμακο που βοηθάει στην γαστρική παλινδρόμηση.

Ωστόσο, έπειτα από εκτεταμένη έρευνα οι αρχές ανακάλυψαν ότι η θεραπεία περιείχε στην πραγματικότητα μινοξιδίλη, ένα φάρμακο που χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της τριχόπτωσης.

Η υπουργός Υγείας της Ισπανίας, Μαρία Λουίζα Καρτσέτo δήλωσε την Τετάρτη ότι διαπιστώνει ότι οι κακές παρτίδες προέρχονταν από ένα εργαστήριο που «έβαλε αυτό το φάρμακο [μινοξιδίλ] σε ένα δοχείο που χαρακτηρίστηκε ως ομεπραζόλη» και το διένειμε στα φαρμακεία.

Τα παιδιά πλέον υποφέρουν από υπερτρίχωση, που προκαλεί αφύσικη ανάπτυξη τριχών στο ανθρώπινο σώμα. 

Πάντως, δεν έχει γίνει ακόμα σαφές πώς το εργαστήριο FarmaQuimica Sur, προμηθευτής ενεργών συστατικών και φαρμακευτικών προϊόντων στη νότια πόλη της Μάλαγα, έκανε το τραγικό αυτό λάθος.

Πιστεύεται ωστόσο, πως η κατάσταση των παιδιών είναι αναστρέψιμη και θα βελτιωθεί σημαντικά αφού έχουν σταματήσει να παίρνουν το συγκεκριμένο σκεύασμα που αποσύρθηκε.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.