ΚΚΕ για το μετρό Θεσσαλονίκης: Πρώτη ευθύνη στις κυβερνήσεις και στις κατασκευαστικές εταιρείες

Για τις αλλαγές στο μετρό Θεσσαλονίκης τόσο στο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών όσο και στον σταθμό Βενιζέλου με την απόσπαση των αρχαιοτήτων προέβη σε ανακοίνωση το ΚΚΕ.

Όπως αναφέρει το γραφείο Τύπου, «γι’ αυτή την καθυστέρηση την πρώτη ευθύνη φέρουν οι δυο τους, οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες που ανέλαβαν την υλοποίηση του έργου, έχοντας ως βασικό κριτήριο τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας τους, ο τρόπος υλοποίησης με τη μέθοδο της μελέτης – κατασκευής από τον ανάδοχο, που οδηγεί σε μια πρακτική “βλέποντας και κάνοντας” ιδιαίτερα για ένα σύνθετο έργο όπως το Μετρό».

Παράλληλα, συντάσσεται με τους επιστημονικούς φορείς που αντιδρούν στην απόσπαση των αρχαίων: «Είναι κρίσιμο ζήτημα, σε αυτή τη φάση, η γρήγορη ολοκλήρωση του έργου και η προώθηση της βέλτιστης λύσης για το Σταθμό Βενιζέλου, με τη διατήρηση των αρχαιοτήτων στο χώρο, χωρίς απόσπαση και επανατοποθέτησή τους. Είναι λύση που έχει τη σύμφωνη γνώμη των ειδικών επιστημόνων, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν διαβεβαιώσεις ότι μπορεί να υλοποιηθεί και τεχνικά».

Κατά το ΚΚΕ, «οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα έχουν πληρώσει ακριβά, τόσο μέσα από την άμεση και έμμεση φορολογία, όσο και με τις διαρκείς αναβολές, ένα μεγάλο κόστος για την ολοκλήρωση του έργου του Μετρό της Θεσσαλονίκης» και ότι «ότι η γρήγορη, ασφαλής, δωρεάν για το λαό, κατασκευή υποδομών, απαιτεί ριζικές αλλαγές σε επίπεδο εξουσίας και οικονομίας, που θα επιτρέψουν και αλλαγές στο τρόπο σχεδιασμού και παραγωγής των μεγάλων έργων υποδομής, με αποκλειστικό κριτήριο την κάλυψη των κοινωνικών αναγκών».

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.