Ντροπή: Ο Πέτσας αποφασίζει για δωρεάν σποτ αλλά ο Δημητριάδης τα πληρώνει

Παρά την απόφαση του κυβερνητικού εκπροσώπου για «δωρεάν μετάδοση ενημερωτικών μηνυμάτων» που αφορούν τον κορονοϊό, ο «επιτελάρχης» του Μαξίμου άνοιξε την κάνουλα του κρατικού χρήματος όχι για μισθούς, μάσκες και τεστ, αλλά για τα φίλια ΜΜΕ δίχως κανείς να απαντά στο γιατί επιλέχθηκε η εταιρία επικοινωνίας, Initiative.

Στις 15/3 δημοσιεύτηκε η απόφαση του Στέλιου Πέτσα: «Δωρεάν μετάδοση ενημερωτικών μηνυμάτων για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα μέτρα για την αποφυγή της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 από τηλεοπτικούς και  ραδιοφωνικούς σταθμούς». Στην απόφαση σημειώνεται πως τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί υποχρεούνται να μεταδίδουν «ενημερωτικά μηνύματα, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα μέτρα για την αποφυγή της διάδοσης του κορωνοϊού COVID -19». Προβλέπεται δε μεγάλη συχνότητα προβολής των μηνυμάτων, ενώ ορίζεται και ότι «η μετάδοση διενεργείται δωρεάν και απαλλάσσεται από κάθε τέλος». Μάλιστα, αναφέρεται ότι για όσα Μέσα δεν εφαρμόζουν την απόφαση προβλέπονται αυστηρά πρόστιμα.

Η απόφαση του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ:

Οκτώ ημέρες μετά τη δημοσίευση της απόφασης του κυβερνητικού εκπροσώπου, ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου και ανιψιός του Κ. Μητσοτάκη, Γρ. Δημητριάδης, δεσμεύει 11 εκατ. ευρώ, τα οποία ήδη οδηγούνται σε φίλα προσκείμενα Μέσα. Προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο σχεδιασμός που ακολουθεί πιστά τις σκανδαλώδεις πρακτικές του ΚΕΕΛΠΝΟ, ο «επιτελάρχης» του Μαξίμου «πάτησε» στην πρόβλεψη της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που είχε εκδοθεί στις 14/3 και η οποία προέβλεπε στο άρθρο 30 το εξής: «Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει την 31η.5.2020, είναι δυνατή η ανάθεση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών προς τον σκοπό αυτό, καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας, κατά παρέκκλιση των κείμενων εθνικών διατάξεων». Ουσιαστικά, η συγκεκριμένη ρύθμιση άνοιξε το δρόμο για όσα ακολούθησαν.

Εν ολίγοις, ενώ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στην απόφαση του προβλέπει δωρεάν προβολή κοινωνικών μηνυμάτων για τον COVID-19 και μάλιστα με μεγάλη συχνότητα και τη στιγμή που γιατροί και νοσηλευτές δίνουν μάχη χαρακωμάτων στα νοσοκομεία χωρίς μάσκες, αντισηπτικά και γάντια ενάντια στον θανατηφόρο ιό, το μέλημα του Μεγάρου Μαξίμου δεν ήταν η θωράκιση του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού, αλλά η αποδέσμευση 11 εκατ. ευρώ από τον κρατικό κορβανά για να προβληθούν μηνύματα στα αρεστά μίντια.

H ΠΝΠ:

Γιατί η Initiative;

Αναπάντητο μένει το ερώτημα γιατί και με ποια κριτήρια επιλέχθηκε από το Μέγαρο Μαξίμου η εταιρία επικοινωνίας Initiative. Το να μην γίνει διαγωνισμός λόγω στενών χρονικών περιθωρίων είναι κατανοητό, όμως, το δεδομένο αυτό δεν απαντά στο κύριο ερώτημα. Προσφέρει η συγκεκριμένη εταιρία μία μοναδική και αποκλειστική υπηρεσία, την οποία δεν διαθέτουν οι υπόλοιπες εταιρίες επικοινωνίας;

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.