Συμβουλές για την… επόμενη μέρα

Πώς να αντιμετωπίσετε το hangover

Πονοκέφαλος, ζαλάδα, δίψα, βραχνάδα, κούραση, έντονη ενόχληση από το φως και τον θόρυβο.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα συμπτώματα της… επόμενης μέρας από την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ, του γνωστού σε όλους hangover.

Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να τα αντιμετωπίσουμε;

Κατ’ αρχήν να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας πριν την κατανάλωση αλκοόλ, φροντίζοντας να πιούμε πολύ νερό, ενισχύοντάς το μάλιστα με λίγο αλάτι για να βοηθήσουμε τους ηλεκτρολύτες.

Καλό είναι επίσης να φάμε ένα γερό γεύμα με πρωτεΐνες, και, αν μπορούμε, είτε να φάμε μια κουταλιά σκέτο λάδι ή λίγο ψωμί βουτηγμένο σε λάδι.

Λίγο πριν πάμε για ύπνο, το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε, όσο κι αν φαίνεται παράξενο, είναι να φάμε μερικά φρούτα και κυρίως «γλυκά» φρούτα, όπως τα σταφύλια ή τα μήλα.

Το επόμενο πρωί

Το πιο χρήσιμο όπλο απέναντι στο hangover είναι ο ύπνος. Ένα ντους με το ξύπνημα είναι πάντα βοηθητικό, όπως κι ένα καλό πρωινό, κατά προτίμηση με αποτοξινωτικές τροφές που θα βοηθήσουν το συκώτι να… συνέλθει.

Και φυσικά ένα αναλγητικό για τον πονοκέφαλο

Πολλοί υποστηρίζουν βέβαια ότι το καλύτερο πρωινό για το hangover είναι… μία μπύρα ή ένα Bloody Mary, αλλά καλό θα είναι να μην το δοκιμάσετε αν πρέπει να ξαναβγείτε έξω για δουλειά…

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.