Το «Πρώτο Θέμα» αποκαθηλώνει το διήγημα Καλογρίτσα για τα €3 εκατ. ευρώ και δικαιώνει το Documento

Η προσπάθεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη να εμπλέξει σε μια ιδιωτική διαμάχη της εταιρείας του Χρήστου Καλογρίτσα και της μεγαλύτερης κατασκευαστικής εταιρείας της Μέσης Ανατολής CCC για 3 εκατ. ευρώ που δόθηκαν από τη δεύτερη στον πρώτο, το Documento και τον εκδότη του Κώστα Βαξεβάνη αποκαθηλώνεται από φιλικά προς την νυν κυβέρνηση Μέσα Ενημέρωσης και συγκεκριμένα από την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».

Η προσπάθεια του Μαξίμου να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα ξεκίνησε όταν στο Διαιτητικό Δικαστήριο της Γενεύης ο Καλογρίτσας έχασε την υπόθεση με τα €3 εκατ. και υποχρεώνεται να τα επιστρέψει στην CCC. Η προπαγάνδα των στελεχών της κυβέρνησης προσπαθεί να πείσει ότι τα τρία αυτά εκατομμύρια δόθηκαν για την έκδοση του Documento από τον Κώστα Βαξεβάνη. 

Η ιστορία έχει όμως ως εξής: στις αρχές Ιανουαρίου του 2017, κατόπιν εντάσεων λόγω της αποτυχημένης προσπάθειας παρέμβασης στο ρεπορτάζ κατά παράβαση του ιδιωτικού συμφωνητικού μεταξύ του Ιωάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα και του Κώστα Βαξεβάνη, ο Καλογρίτσας ανακοίνωσε επισήμως την πρόθεσή του να διακόψει την έκδοση της εφημερίδας. Ενημερώθηκαν τότε οι περίπου 100 την εποχή εκείνη εργαζόμενοι ότι θα γινόταν προσπάθεια να συνεχιστεί η έκδοση της εφημερίδας από τον Κ. Βαξεβάνη. Ο Καλογρίτσας δέχτηκε να αποχωρήσει έναν μήνα αργότερα.

Τα τρία εκατομμύρια που υποτίθεται πως κατέβαλε η CCC για τις τηλεοπτικές άδειες, δεσμεύτηκαν από το Ελληνικό κράτος και τελικώς κρίθηκαν μη επιστρεπτέα, με βάση τους όρους του διαγωνισμού, όταν ο Καλογρίτσας δεν κατάφερε να καταβάλει τη δόση για την τηλεοπτική άδεια.

Μετά από προσφυγή των καναλαρχών στο ΣτΕ, αποφασίστηκε τέλη Ιανουαρίου του 2017, να επιστραφούν τα χρήματα που είχαν δεσμευτεί. Άρα ακόμη και αν τα τρία εκατομμύρια δόθηκαν πραγματικά στον Καλογρίτσα γι αυτό το σκοπό, δεν έχουν σχέση με το Documento γιατί όταν απελευθερώθηκαν από τη δέσμευση, ήδη είχε παρθεί η απόφαση για διάλυση του Documento. 

Στις 5 Μαρτίου 2017 εκδόθηκε το πρώτο φύλλο του Documento με εκδότη των Κ. Βαξεβάνη, ο οποίος στις 28 Φεβρουαρίου είχε ιδρύσει την εταιρεία Documento Media που εκδίδει σήμερα την εφημερίδα. Από τότε μέχρι σήμερα το Documento εκδίδεται από τη συγκεκριμένη εταιρεία και όχι ασφαλώς από την εταιρεία Ιωάννης Βλαδίμηρος Καλογρίτσας – Media Doc, η οποία οριστικώς αποχώρησε στις αρχές του 2017.

Έρχεται μάλιστα σήμερα Κυριακή 12 Ιουλίου και με άρθρο του το «Πρώτο Θέμα» αποκαλύπτει ότι τα περίφημα τρία εκατομμύρια ευρώ στις 8/2/2017 με τροποποίηση του καταστατικού της εταιρείας «Ιωάννης Βλαδίμηρος Καλογρίτσας» που αλλάζει το όνομά της και ονομάζεται Media Doc με απομείωση κεφαλαίου επιστρέφουν ως μετρητά στον μοναδικό μέτοχο.

Μάλιστα το «Πρώτο Θέμα» σημειώνει ότι μέσα σε επτά περίπου μήνες από το αρχικό κεφάλαιο της εταιρείας των 11,3 εκατ. ευρώ είχαν απομείνει 1.760.000 ευρώ πάντα με τη μέθοδο της επιστροφής των χρημάτων στον μοναδικό μέτοχο.

Για μια ακόμα ακόμη φορά τινάζεται στον αέρα η προσπάθεια διαστρέβλωσης των γεγονότων από την κυβέρνηση Μητσοτάκη η οποία με όλα τα μέσα κάνει ανηλεή πόλεμο στο Documento, που κορυφώθηκε με την έμμεση διακοπή της διαφήμισης από το περασμένο φθινόπωρο και τη μη χρηματοδότησή της στο πλαίσιο της καμπάνιας για τον κορονοϊό.

Αλλά την αλήθεια που διαστρεβλώνουν τα κυβερνητικά στελέχη θέλοντας να κατασυκοφαντήσουν το Documento, τελικά αποκαλύπτουν τα φιλικά της Μέσα Ενημέρωσης. 

Διαβάστε επίσης

Η αποκαλυπτική απόφαση του Διεθνούς Διαιτητικού Δικαστηρίου - Ο Καλογρίτσας διαπραγματευόταν επί 1 χρόνο έργο που λέει ότι είναι εικονικό

Ο Καλογρίτσας, το Documento και τα βοσκοτόπια της ΝΔ

Για να μη βόσκετε στα βοσκοτόπια του Καλογρίτσα και του Μητσοτάκη

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.